INFORMACIÓ MENJADOR I ESCOLA MATINERA

NOVETATS SOBRE EL MENJADOR I L’ESCOLA MATINERA

Estimades famílies:

A partir del 2 de març de 2022 aquells alumnes que necessiten fer ús dels serveis de menjador o escola matinera esporàdicament, podran contractar el servei comunicant-ho amb un dia d’antelació per poder organitzar-ho.

Recordem que els preus són els mateixos del curs 2019-20. Per al menjador un dia solt 8’50€ i per a l’escola matinera 2’5€ / 3’5€.

Per fer la reserva, heu d'escriure un mail a:

contabilidadcanbonet@gmail.com o telefonant al 971342143 i preguntar per Carlos García.

També aquelles famílies que vulguin usar el servei d’escola matinera des del mes de març fins al mes de juny poden contractar el servei amb un únic pagament de 115€ / 175€.

Moltes gràcies per la comprensió i col·laboració de tots vosaltres en aquestos cursos marcats per la pandèmia del Covid.

L’equip directiu.