Escola Can Bonet

Escola Can Bonet

INFORMACIÓ FINAL DE CURS

Novetats per al curs 2021/22

Benvolguts pares / mares:

Hem finalitzat el curs que enguany ha estat més complexe del que estàvem habituats i voldria informar-los de diversos assumptes a tenir en compte per al proper curs.

Els recordem que els llibres de text dels alumnes per al pròxim curs es posaran a la venda la primera setmana de setembre. Els primers dies ES VENDRAN LOTS COMPLETS I EL DARRER DIA LLIBRES SOLTS en les següents dates:

DIA 1 DE SETEMBRE: Educació Infantil i 1r Primària

DIA 2  DE SETEMBRE: 2n, 3r, 4t, 5è i 6 Primària.

DIA 3  DE SETEMBRE: Llibres solts i devolucions

L'horari serà Dimecres i Dijous de 16'30h a 20'30h. DIVENDRES DE 9-10H.

DIA 3 de SETEMBRE pagament llibres ESO de 11 a 14h.

DIA 6 de SETEMBRE pagament llibres ESO de 9 a 11h.

Com en els cursos anteriors poden fer reserva de llibres de text durant els dies 28, 29 i 30 de juny i els dies 1 i 2 de juliol. Qui reservi en aquestes dates tindrà un 5% de descompte en lot complet i un 3% en llibres solts.

Han d’escriure un correu electrònic a: contabilidadcanbonet@gmail.com per comunicar els llibres que necessiten i fer un dipòsit a l’IBAN del centre que us facilitarem.

El llistat de llibres per a cada nivell és el mateix del curs que acabem i del curs passat.

L’alumnat d’ESO tindrà els llibres digitals introduïts en el seu Chromebook. Els alumnes que cursaran 1r d’ESO han de fer reserva del seu dispositiu digital i per tant també han d’escriure al correu electrònic de contabilitat. Poden fer el pagament en 3 terminis o si volen alguna opció distinta sol·licitar-la.

També aprofitem per comunicar-los que, el pròxim curs escolar, la matrícula del centre serà com l'any passat (60 € per alumne, 50 € si són 3 germans, 45 € si són 4 germans) i es cobrarà a principi de setembre amb la venda dels llibres.

Per a l'adquisició d'uniforme i roba esportiva podeu anar a la Nova Tenda ( Ses Païsses) o Tejidos Escandell ( Eivissa).

Així mateix, els comuniquem que les classes comencen el 10 de setembre i el dia 1 de setembre us enviarem el calendari per què coneixeu els dies i torns d’inici de classes segons les instruccions de Conselleria i el nostre Pla de Contingència modificat.

Per al curs vinent oferirem novament el servei complementari de l'Escola Matinera des del 13 de setembre  per atendre als alumnes d'Infantil i Primària que vulguin entrar al centre de 8h a 9h. També el menjador estarà a disposició de l’alumnat que ho necessiti. En setembre us informarem de la contractació dels serveis segons normativa de protocol Covid.

Agraint la seva col·laboració i confiança, disfruteu d'un bon estiu.

L’equip directiu.