ENTREGA DE PREMIOS DEL II CERTAMEN LITERARIO LITERAESCUELA

Lliurament dels premis del II Certamen Literari de Literaescuela corresponent al curs 19-20.

Ahir, dilluns 16 de novembre, va tenir lloc el lliurament de premis del II Certamen Literari de Literaescuela. A causa de l'Covid-19 no es va poder celebrar la gala d'entrega de premis prevista per al mes de maig i davant la impossibilitat de poder reunir tots els guardonats per a aquest esdeveniment s'han lliurat els premis al nostre centre.

Els guardonats d'aquests premis han estat:

CATEGORIA B

POESIA EN CATALÀ

PRIMER PREMI, Adrià Ribas Bonet, dotat amb un xec de 200 euros i un diploma.

SEGON PREMI, Laia Prats Marí, dotat amb un xec de 50 euros i una motxilla amb llibres i un diploma.

TERCER PREMI, Lucía Costa Domínguez, dotat amb una bossa amb llibres i un diploma.

NARRATIVA EN ANGLÈS

PRIMER PREMI, Joan Escandell Torres, dotat amb un xec de 200 euros i un diploma.

CATEGORIA C

POESÍA EN CASTELLANO

PRIMER PREMI, Hazel Sánchez Guzmán, dotat amb un xec de 200 euros i un diploma.

El lliurament ha estat gravat per fer un vídeo amb tots els guardonats de tots els centres que han participat.