JORNADA HISTÒRICA A L'EIVISSÀPIENS 2019: CAN BONET A LA FINAL!

Can Bonet a la final de l'Eivissàpiens!!

Va ser una jornada realment emocionant. Els alumnes de Can Bonet van estar fantàstics, encertant quasi totes les respostes de la tan difícil convocatoria.

Can Bonet es va classificar ahir com a finalista amb la màxima puntuació d' entre tots els grups, 1.110 punts. Sa Real va obtenir 1.030 punts, Balàfia 920 i Algarb 840.

Gràcies companys dels altres instituts, ha estat difícil amb uns rivals amb tanta motivació i coneixement de la cultura pitiüsa com vosaltres. Tots hem estat genials!

En el cicle de preguntes de la segona convocatòria van jugar Mare de Déu de les Neus que van guanyar 950 punts, Sa Blanca Dona (955), Sa Colomina (860) i Marc Ferrer (800). Així donçs, Can Bonet competirà dijous dia 11 amb Sa Blanca Dona i altres dos instituts.

Enhorabona també per guanyar el concurs de bruladors de corn!

Gràcies alumnes per portar-nos tanta alegria i il.lusió al centre! Per Can Bonet ja hem guanyat!!