L´escola de Can Bonet portada del Diari d´Eivissa

L´escola de Can Bonet ha set guanyadora del concurs organitzat per l´ONCE a nivell autònomic i nacional quedant 1r i 3r respectivament.

Ahir, dia 30 de maig, Mariano Torres Prats, director de la ONCE d' Eivissa va lliurar els diplomes als 27 alumnes de 5º de primària de l' escola Can Bonet , que van estar tots molt feliços de poder rebre el premi. Els va fer entrega d' un xec valorat en 400 euros, que es destinará a una sortida d'oci per als alumnes guanyadors del concurs.

El dibuix "No callis" i l'àudio, e l podreu veure i escoltar en la pàgina web del centre.

Des del centre volem donar l'enhorabona tant als alumnes de 5è de primària com als professors que han participat en el concurs. Una gran notícia per a tots els integrants del Centre Escolar Can Bonet, com a familiars i amics. Aquí els deixem els enllaços per veure la notícia en el format digital dels diaris.