hace 1 año

NETEJA Caló des Moro

Els alumnes de 3r i 4t d'ESO van participar en una campanya de neteja i conscienciació medioambiental del nostre litoral.

Des de l'any passat el centre col·labora amb MARES CIRCULARES en un projecte nacional de neteja de litoral. Aquesta col·lboració ajuda a monitoritzar i fer un anàlisi de l'evolució dels residus i un seguiment de l'estat de les nostres costes.

En aquesta jornada a més els nostres alumnes van rebre uns petits tallers i explicacions dels diferents tipus de residus que podem trobar en les nostres platges i algunes accions dutes a terme per l'Aquarium de Mallorca. Com agraïment a la seva feina els van convidar a esmorzar.

Els alumnes de 3r i 4t d'ESO van recollir 27 kg de rresidus entre envasos, xarxes, vidre....